کلینیک خدا..

 

 

* به کلینیک خدا رفتم تا چکاپ همیشگی ام را انجام دهم.فهمیدم که بیمارم...*

* خدا فشار خونم را گرفت معلوم شد که لطافتم پایین امده*

* زمانی که دمای بدنم را سنجید دماسنج 40 درجه اضطراب نشان داد.*

* ازمایش ضربان قلب نشان داد که به چندین گذرگاه عشق نیاز دارم.تنهایی سرخرگهایم را مسدود کرده بود.*

* و انها دیگر نمیتوانستند به قلب خالی ام خون برسانند.*

* به بخش ارتوپدی رفتم چون دیگر نمیتوانستم با دوستانم باشم وانها را در اغوش بگیرم.*

فهمیدم که مشکل نزدیک بینی هم دارم.چون نمیتوانستم دیدم را از اشتباهات اطرافیانم فراتر ببرم.*

* زمانی که از مشکل شنوایی ام شکایت کردم معلوم شد که مدتی است که صدای خدارا انگاه که در طول روز با من سخن میگوید نمیشنوم...!*

.

.

.

* خدای مهربان برای همه این مشکلات  به من مشاوره رایگان داد

و من به شکرانه اش تصمیم گرفتم از این پس تنها از داروهایی که

در کلمات راستینش برایم تجویز کرده است استفاده کنم:*

* هر روز صبح یک لیوان قدردانی بنوشم..

 



نظرات شما عزیزان:

reza
ساعت18:39---22 شهريور 1393
غریــبه که دوسش داریم واسه حاجت

غریــبه که می پرستیمش برا جنت

غریــبه که به تنهایی کرده عادت

آفرین به تویی که وبت رو به عزیز دلهامون اختصاص دادی اگه دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم...
پاسخ:ممنون از کامنت محبت امیزتون.حتما با کمال میل


hasti
ساعت12:35---30 مرداد 1393
هرگز به گذشته برنگرد
اگر سیندرلا برای برداشتن کفشش برمیگشت هیچوقت پرنسس نمیشد . . .


آپـــــــــــــم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393برچسب:کلینیک خدا, قدردانی از خدا,پرستش خدا, | 14:50 | نویسنده : خاطره صادقی |
.: Weblog Themes By RoozGozar.com :.

  • قالب وبلاگ
  • اس ام اس
  • گالری عکس